22 september 2010



















Två aningens opretentiösa bilder får illustrera dagens garninköp. Det ska bli julklappar och jag längtar tills jag får börja sticka och virka med dem!

I övrigt längtar jag inte så mycket till någonting, den första tentan för terminen är bokad till fredag och jag har blivit förkyld så pluggandet går segt. Jag varvar med en sjalstickning i ett garn jag inte vet om jag gillar och massa avsnitt av Gossip Girl.

Dessutom fortsätter jag att önska att där var minst 10 dagar på en vecka och att jag hade energi som en sexåring som ätit en halv liter glass.

3 kommentarer:

  1. Fina garninköp! Krya på dig och lycka till på tentan!

    SvaraRadera
  2. Hej!! Kul att hitta till din blogg, alltid kul att se så mycket fina saker!! Älskar också garn och vikrar gärna!! :)Maria

    SvaraRadera
  3. De garnerna ser härliga ut. förstår att du gärna vill sätta stickorna i dem. Trist med förkylning. Lycka till med pluggandet och tentan!
    Maria

    SvaraRadera