03 augusti 2010

Utlottning


Utlottningen är avslutad! Vinnarna kan du se här.

Nu blire utlottning! Jag tycker det är dags att jag bidrar lite till utlottningsglädjen i bloggvärlden, så därför blir det inte bara en, utan två vinster!


Vinsterna är som följer:

100g ullgarn (stickor nr 4), i jättefina blågröna färger. Kanske kan bli ett par sockar till hösten?


150g bomullsgarn (virknål nr 2,5-3,5) i tre olika färger, kan bli fina amigurumis :)


Regler:
Jag tänkte såhär; en lott för en kommentar där du talar om att du gärna vill vinna, och vilket paket du skulle vilja ha, och en lott för att du skriver något snällt om min utlottning på din blogg (och lånar en bild om du vill). Ska vi säga så? Glöm inte att skriva en till kommentar om du skriver och länkar på din blogg, så att jag inte missar din lott. Har du ingen blogg kan du ange din mailadress.

Jag drar vinnarna lördag den 21:a augusti.


Nu är det väl bara att hoppas på att så många som möjligt vill vara med.
Ha det fint!


---


Oh, förresten.
Jag gjorde en till bild att länka med ifall den faller någon bättre i smaken :)

40 kommentarer:

  1. Nu har jag länkat till denna sida med bild nr2 och hoppas på att vinna det fina bomullsgarnet :)
    Hoppas du haft/har en härlig sommar!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Trevlig blogg! Klart jag vill vara med och tävla. Om jag skulle ha turen på min sida önskar jag bomullsgarnet.

    SvaraRadera
  3. jag vill också pröva lyckan
    vilken paket spelar ingen roll båda var så fina.
    Din blogg inspererar och man blir glad av att läsa.
    angelica.persson@bredband.net

    SvaraRadera
  4. Så fina garner du lottar ut. Självklart vill jag vara med. Jag tycker att båda paketen skulle vara kul att vinna, men blir jag tvungen att välja så blir det nog ullgarnet. Jag länkar från min blogg..
    P.S Vilken fin höna du har virkat.. Jag måste göra en jag också..

    SvaraRadera
  5. vill vinna jag oxå, har aldrig tur :(. sockgarnet skulle jag vilja ha. vill testa virka sockor.

    joannabapari@hotmail.com

    SvaraRadera
  6. Kuligt med utlottning, skulle gärna vilja vinna. Om jag vinner önskar kag mig det melerade garnet. Skulle nog bli en fin mössa till vintern.
    /Maria

    pmae.rosenqvist@telia.com

    SvaraRadera
  7. Jag vill vara med och länkar såklart på min blogg =) Kram!

    SvaraRadera
  8. Jag vill också vara med! :D
    Länkar i både inlägg och sidomeny. Mest intresserad av ullgarnet.
    (Tjusig höna, förresten!)

    SvaraRadera
  9. Så glad jag blev av att hitta hit! Fin blogg:-) Har lagt mig som följare hos dig, så jag ser vad du pysslar med framöver. Vill såklart gärna vara med och tävla, ullgarnet ser ljuvligt ut! Men bomullsgarn har man ju också nytta av :-)

    SvaraRadera
  10. Klart jag vill vara med på att vinna det fina bomullsgarnet.

    SvaraRadera
  11. Klart man vill vara med på denna utlottningen =D Jag har länkat med bild i sidebaren på min blogg
    www.zanya.se
    Kram
    Zanya

    SvaraRadera
  12. Hej! Är en kollega till din mor och det är hon som har tipsat mig om din sida (detta gjorde hon redan före sommarlovet) så jag är här och tittar med jämna mellanrum.

    Jag är gärna med in din utlottning! Om jag skulle vinna spelar det ingen roll vilken av garnerna jag får.
    Jennie

    SvaraRadera
  13. Hej!
    Så trevligt med en utlottning! Jag har länkat från min blogg med bilden på ullgarnet som jag inte skulle ha något emot att vinna =0)

    SvaraRadera
  14. Roligt med utlottning! Jag vill vara med och tävla. Om jag skulle ha turen med mig vill jag helst ha ullgarnet.

    SvaraRadera
  15. Hej!
    Nu har jag hittat din blogg och såg att du har en tävling.Det är klart att jag gärna vill vara med på den. Skriver härmed en kommentar - det verkar jätteinspirerande att kika in hos dig emellanåt.Har också blivit en följare.Och så har jag tagit med den fina tävlingsbilden på min blogg, så att fler kan se den.
    Ha det gott!
    Maria

    SvaraRadera
  16. Hej igen!
    Glömde säga att jag skulle välja bomullsgarnet om jag vann.
    Maria

    SvaraRadera
  17. Jag vill gärna vara med och om jag vinner skulle jag gärna vilja ha bomullsgarnerna :)

    SvaraRadera
  18. Hej!
    Jag är gärna med i utlottningen av dessa fina garner. Skulle nu vinstlotten falla på mig så är jag glad för vilken vinst som helst.

    SvaraRadera
  19. Jag vill gärna vara med och tävla om ditt härliga garn.
    Jag har länkat i vänsterspalten så jag hoppas på två lotter.

    SvaraRadera
  20. Hej! Vilka fina garner, jag vill gärna vinna. Båda peketen passar lika bra, men om jag skulle välja så ligger nog ullgarnet snäppet före :-)
    Jag har länkat på min blogg. Hälsa gärna på!

    SvaraRadera
  21. Åh, vilka fina garner. Vill gärna vinna, vilket som egentligen:) Men de färgglada bomullsgarnerna är bra härliga, satsar nog på det.
    Har ingen egen blogg:(
    Kram från Anna-Karin (anna-karin.persson@oktv.se)

    SvaraRadera
  22. Jeg vil gjerne være med. Fine premier! Jeg liker både bomullsgarn og ullgarn, kan ikke velge.
    Jeg har ikke egen blogg, men skriver min mailadresse.

    Hilsen Fama, Norge


    anihaarb@online.no

    SvaraRadera
  23. Jag vill vara med och prova lyckan. Är intresserad av ullgarnet då jag verkligen vill prova att sticka ett par sockor. Aldrig lyckats med hälen. Men vill lyckas nu. Länkar till dig från min blogg.

    SvaraRadera
  24. hej!
    Jag älskar ju garn, precis som du, och jag vill ju hemskt gärna vinna sockgarnet som ser jättevackert ut!
    Länkar från min blogg också!

    SvaraRadera
  25. Hej igen,
    Jag skriver nu min andra kommentar (önskade mig nyss sockgarnet om turen skulle vara på min sida :))för att tala om attjag ju länkar från min blogg också!
    Otroligt snyggt garn du köpte i Paris förresten!!

    SvaraRadera
  26. Åh vad roligt med en tävling. Jag vill jättegärna vinna den fina bommullsgarnerna. Jag har fått en gammal virkmönsterssamling av en vän med fina gamla dukar. Skulle passa perfekt.

    SvaraRadera
  27. Hej. Jag vill prova lyckan och vara med i utlottningen :-)
    Tycker nog bäst om ullgarnet.

    SvaraRadera
  28. Tjohoo! Jag vill vara med och länkar från min högerkant. Tycker att bomullsgarnerna ser väääldigt trevliga ut...

    SvaraRadera
  29. En utlottning, va trevligt. . . Vill gärna vara med och vinna ullgarnen!! länkar från min blogg i högerkant!!

    httpa://belindasmamma.blogspot.com

    SvaraRadera
  30. Oh, så kul med en utlottning! Tur att jag hittade hit då :) Länkar självklart på min sida till dig. Trevlig bogg, det här :) Om jag skulle vinna, så önskar jag mig helst ullgarnet, men annars går det fint med bomullsgarnet också. Det är båda användbara garner.

    SvaraRadera
  31. Spännande! En ny blogg och en ny utlottning! :-) Jag vill gärna vara med och tar två lotter. Båda paketen är jättefina, men jag lutar lite mer åt ullgarnet - härlig färg!

    SvaraRadera
  32. Hittade hit av en slump men kommer att återvända. Trevlig blogg!
    Kul med utlottning och är med förstås och länkar naturligtvis.Garn får jag sldrig nog av!
    Håller tummarna och hoppas på bomullsgarnet.
    Ha det gott!
    //BiZen

    SvaraRadera
  33. Jag vill gärna vara med och vinna bomullsgarnet :) Länkar med bild i högerspalten på min blogg!

    SvaraRadera
  34. Hej!
    Hittade hit från Fijaffa! Skulle gärna vinna ullgarnet, härlig kvalitet i det!
    Jag länkar och hoppas att du kanske vill vara med i min utlottning? :-)

    SvaraRadera
  35. Hej! Jag vill jättegärna vara med och tävla om ullgarnet. Jag har länkat till din blogg här:

    http://pysselochmys.blogspot.com/2010/08/fler-tavlingar.html

    Trevlig blogg! Kram.

    SvaraRadera
  36. Jag vill gärna vara med och tävla!!! Länkning är inte min starka sida men jag nöjer mig med en lott ;-)
    Tycker nog att ullgarnet är finast...

    SvaraRadera
  37. Vill gärna vara med och tävla. Vill nog ha ullgarnet om jag skulle ha sån tur och vinna... :)
    En trevlig blogg har du.
    Mvh
    Lena
    the_door_to_me@hotmail.com

    SvaraRadera
  38. Hej! Hittade din blogg via Handarbetskorgen! Vill gärna vinna lite ullgarn, mysigt inför hösten! Jag länkar från min blogg också!

    SvaraRadera
  39. Om det inte är försent vill jag också gärna delta i utlottningen. Hittade hit till dig via en annan blogg. Här kommer jag att börja läsa.

    SvaraRadera
  40. skulle gärna vilja vinna freedom spirit. Tack! kerstin@ohrn.eu

    SvaraRadera