19 juni 2010

Jag har fått en award av Virkhörnan!

Reglerna:
* Kopiera in awardbilden i sin blogg för att visa att man fått den.
* Tacka och länka den som nominerade en - nominera sju andra bloggare och länka till dem för att sprida lite glädje.
* berätta sju intressanta saker om dig själv.

Sju intressanta (?) fakta om mig;
1. Jag har inga andranamn, alltså, bara ett enda förnamn. Alltså. Ja. Ni förstår.
2. Jag tycker om lukter och luktar på nästan allt, från lukten i folks hem till blött ullgarn. Eller, ni vet, hur huden luktar när man varit ute i solen?
3. Är jätteintresserad av biologi och miljö.
4. Tycker det är jättetråkigt att laga mat, men jag gillar att baka.
5. Jag trivs nog nästan bäst när jag är helt ensam
6. Jag är intresserad av socialpsykologi, och tycker om att studera människor och deras relationer till varandra.
7. Jag har precis fått/köpt en diskmaskin och jag är himla glad för det.


Jag väljer att länka vidare min award till:
Caroline
Mia (min nåldynebytes-kompis)
Tant Grön
Dödergök
Poppylinda
Caroline

Ska sanningen fram finns det ju en hel massa fina bloggar därute, men jag väljer faktiskt bara att länka till tre, eftersom jag tycker att dessa förtjänar uppmärksamheten! (Jag menar inte att andra bloggar inte förtjänar uppmärksamheten...men ni förstår vad jag menar :))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar