22 mars 2010

Lite inspiration sådär



Den här låten har jag lyssnat på om och om och om ikväll. Imorgon ska jag nog lyssna på den lite mer, och dessutom försöka mig på att sticka en sån här fin mössa!

Gör ett litet tillägg:
Har stickat en del på mössan ovan, och det visar sig att jag faktiskt inte här helt förlorad i stickvärlden! Men..det slog mig när jag satt och stickade att jag hade visat min mor (läs: the knitting genious), den här mössan med fina blad, och frågat henne om hon inte kunde sticka en till mig. Med tanke på min enorma framgång med mössa nummer ett, håll i er nu, tänker jag ge mig på att sticka en egen bladig mössa!
Snacka om att kliva utanför allt vad lådor och rutor heter.
Hoppas vi får en kall sommar, annars vet jag en som kommer ha en garderob full med nya mössor.
Sov gott nu allihopa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar